Vést evidenci domu, bytů, nebytových prostorů, pozemku.
Uchovávat dokumentaci vztahující se k předmětu této smlouvy a vést její evidenci.
Zajišťovat dokumentaci předepsanou obecně závaznými předpisy.
Vést evidenci klíčů (vydaných-ztracených) od objektu a zajišťovat jejich výrobu.
Vést evidenci čipových karet (vydaných-ztracených) pro ovládání vstupu do domu/garáží a zajišťovat jejich výrobu.
Organizovat a řídit veškeré údržbové práce včetně prací preventivních.
Předkládat návrh kalkulace nutných údržbových a preventivních prací včetně cenových nabídek.
Dohlížet na plnění dodavatelských smluv dlouhodobého charakteru, případně i jiných smluv vztahujících se k technickému provozu objektu.
Zajištění koordinace zpřístupnění měřidel tak, aby zatížení pro jednotlivé vlastníky bylo co možná nejmenší.
Spolupracovat s dodavateli energií při odečtu příslušných měřidel.
Zpracovávat a předkládat na vyžádání mandanta v termínu dohodnutém, návrh plánu oprav na následující období zpracovaný na základě požadavků ze strany mandanta nebo vyplývající z aktuálního stavu nemovitosti.
Zajišťovat provedení všech povinných revizí a kontrol vyhrazených technických zařízení v termínech a způsobem stanoveným obecně závaznými předpisy, přesný výčet revizí a činností, které bude Mandatář zajišťovat, budou obsahem přílohy této smlouvy.
Vést evidenci a plán kontrol a revizí.
Zajišťovat nepřetržitou havarijní službu voda – kanalizace – topení.
Zajišťovat provádění desinfekce, dezinsekce a deratizace společných prostor spravovaných nemovitosti, pokud to bude situace vyžadovat.
Zajišťovat větší opravy v rámci údržby nemovitosti.
Zajistit nabídky na jednotlivé opravy včetně rozsahu prací a kalkulací cen a předložit toto statutárnímu orgánu SVJ. Cena za jednotlivé úkony bude předem schválena výborem SVJ.
Podle schváleného plánu oprav, rekonstrukcí a modernizací připravovat podklady a vypisovat výběrová řízení pro výběr dodavatele/zhotovitele.